Saffan?? kytkin.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

taunus mkII
Viestit: 97
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 17:59:43 2004
Paikkakunta: Vantaa

Saffan?? kytkin.

Viesti Kirjoittaja taunus mkII » La Tammikuu 20. 2:29:18 2007

Onko kellään käyttö kokemusta Saffan jäykemmästä (+30%) asetelmasta /6-lapaisesta jousitetusta sintteristä. Onko ollu jotain ongelmia/etuja 4-lapaiseen kovaan sintteriin verratuna?
Tai sit kokemuksia toi jäykempi asetelma+massalevy...
tanari
Ford Taunus-Suoritus Kykyä Ylitse Muiden-

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » La Tammikuu 20. 5:05:05 2007

Ckollilla oli ongelmia , ei irrottanut välillä ?
ex Jäsen #10

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » La Tammikuu 20. 9:30:45 2007

Se 6 lapanen jousitettu ei ole oikein hyvä, laita suosiolla se 4lapanen kova, sillä pelaa.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Viesti Kirjoittaja rikke » La Tammikuu 20. 12:37:05 2007

Levy ei toiminu.

taunus mkII
Viestit: 97
Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 17:59:43 2004
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja taunus mkII » La Tammikuu 20. 16:57:59 2007

Joo kuulostellu muualtakin et kovasti lämmeteessään vetää levyn kieroksi ja sit ei irrota kunnolla.Kiitoksia vastauksia.
T:T
tanari
Ford Taunus-Suoritus Kykyä Ylitse Muiden-

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Tammikuu 21. 13:23:52 2007

just purin koneen irti autosta, paritonnia ajettu saffan asetelma "räjähti", eli ilmeisesti 540hv/580nm oli sille liikaa. ja asetelma oli siis se 30% jäykempi, levyä en vielä irroittanut et siihen en vielä ota kantaa.. ehkä illemmalla..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

puuhapete
Viestit: 4906
Liittynyt: To Maaliskuu 7. 23:07:51 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puuhapete » Su Tammikuu 21. 17:36:45 2007

mulla oli alconin 6 lapanen jousitettu ja 4wd cossun vakioasetelma. Hyvin pelasi.
Sierra Twinturbo
Ford Focus sedan v6 st200 projekti
st200 sedan -00
Uutta kotisvun ulkoasua haetaan
Varoitus! Sisällän mysteeristen vikojen magneetin.Saattaa tarttua.
Perhekulkine Galaxy 2.0 riisseli ghia

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Tammikuu 21. 17:46:36 2007

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

tumi
Viestit: 201
Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004

Viesti Kirjoittaja tumi » Su Tammikuu 21. 18:14:49 2007

puuhapete kirjoitti:mulla oli alconin 6 lapanen jousitettu ja 4wd cossun vakioasetelma. Hyvin pelasi.
Hyvä tietää, ensi kesäksi tulossa vastaava paketti.
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Su Tammikuu 21. 18:18:21 2007

Timo kirjoitti:asetelma

asetelma2
Mut ei ainakaan luistanu.. :)
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » Su Tammikuu 21. 18:52:03 2007

Jari H kirjoitti:
Timo kirjoitti:asetelma

asetelma2
Mut ei ainakaan luistanu.. :)
juu ei, mut kohtuullisesti ravisti noin 4000rpm, kun oli tuo asetelman sisempi levy (mihin kytkin ottaa kiinni) painunut täysin toiseen laitaan.. saattoi jokusen gramman olla painotus pielessä.. :wink:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Vastaa Viestiin