Mikä avuksi yli 5tonnin jälkeen ahtoja yli 2bar!
Vaikka hukkiksen kello ei ole kiinni!

Turbo on Schwitzer S2BG Imu siipi oli 54mm pakopuolta en muista!
Valvoja: CRSC Hallitus
Mulla oli joskus aikanaan ihan sama ongelma Schwitzerillä. Kiinteän hukkiksen kanava portattiin niin isoksi kuin pystyi, mutta ongelma ei poistunut kokonaan, lieveni kyllä.Cosander kirjoitti:Onko nyt mul käynyt niin et kiinteä hukkaportti ei virtaa tarpeeksi?
Mikä avuksi yli 5tonnin jälkeen ahtoja yli 2bar!
Vaikka hukkiksen kello ei ole kiinni!
Turbo on Schwitzer S2BG Imu siipi oli 54mm pakopuolta en muista!
Pablo vaihto läpän joskus tommoseen(garretin) ja pirrasi sen reijän isonmaksi,mut eipäse paljoa kummentunut...sierra4x4tbo kirjoitti:Mulla oli joskus aikanaan ihan sama ongelma Schwitzerillä. Kiinteän hukkiksen kanava portattiin niin isoksi kuin pystyi, mutta ongelma ei poistunut kokonaan, lieveni kyllä.Cosander kirjoitti:Onko nyt mul käynyt niin et kiinteä hukkaportti ei virtaa tarpeeksi?
Mikä avuksi yli 5tonnin jälkeen ahtoja yli 2bar!
Vaikka hukkiksen kello ei ole kiinni!
Turbo on Schwitzer S2BG Imu siipi oli 54mm pakopuolta en muista!
Yksi vaihtoeto on vaihtaa isompi läppä siihen porttiin ja portata kanavaa lisää..