Cossu sammuu kun on reilu 2000rpm *VIKA LÖYTYI*
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Cossu sammuu kun on reilu 2000rpm *VIKA LÖYTYI*
tyhjäkäyntiä käy normaalisti vahän ehkä paksulla
mistä voisi lähtee ettii vikaa moiseen?
ja autossa on vihreet ja wolffin lastu ilmeisesti mitä MAPpia tuissa kokoon panossa on käytetty?
mistä voisi lähtee ettii vikaa moiseen?
ja autossa on vihreet ja wolffin lastu ilmeisesti mitä MAPpia tuissa kokoon panossa on käytetty?
Viimeksi muokannut Mikke, Pe Marraskuu 3. 17:22:24 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
Samaa epäilen minäkin.jjs kirjoitti:90% tod.näk. 3bar.
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Kansi oli koneistuksessa että voiko sillä välillä hajota tuo lämpötila-anturi?siipicossu kirjoitti:Koneen lämpötila-anturi sökö?
kun auto oli aivan ajo kunnossa kun sen talliin ajoin. mutta kansipahvi oli vain mennyt. ja eikös kyse nyt ole siitä anturista mikä on siellä koneen takana?
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Mul on 88 cosanderi wolffin lastulla ja 3bar mappi kuuluu olla ainakin ton lastun kanssa ja vihreet tietty.
Tarkasta mapille menevä letku ,ettei vuoda. Ja muut alipaineletkut imusatsissa.
Bensanpaineitten tarkastus myös. Jos vaikka bensapumpussa jotain häikkää. En muista tarkkaan mitkä mulla just tällä hetkellä on,mutta jotain 3.6Bar muistaakseni tyhjäkäynnillä alipaineletku toiminnassa.
Dynossa haettiin sopivat aikoinaan.
Tolla wolfin lastulla saa tosi hyvät päästöarvot ,jos vaan kaikki muu on kondiksessa.
Ja tosiaan toi siipicossun mainitsema lämpötila-anturi.
Toivottavasti vika löytyy.
Tarkasta mapille menevä letku ,ettei vuoda. Ja muut alipaineletkut imusatsissa.
Bensanpaineitten tarkastus myös. Jos vaikka bensapumpussa jotain häikkää. En muista tarkkaan mitkä mulla just tällä hetkellä on,mutta jotain 3.6Bar muistaakseni tyhjäkäynnillä alipaineletku toiminnassa.
Dynossa haettiin sopivat aikoinaan.
Tolla wolfin lastulla saa tosi hyvät päästöarvot ,jos vaan kaikki muu on kondiksessa.
Ja tosiaan toi siipicossun mainitsema lämpötila-anturi.
Toivottavasti vika löytyy.
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Karalan mika sanoi mulle kun oma cossuni sammui 1600 kierroksen kohdalla kun seinään mut lähti käyntiin heti et nokkien ajoitus pielessä tai virranjakaja liian laidassa =Jakajan anturi ja kampiakselin anturin keskinäinen heitto liian suuri.. Ja mulla oli jakaja väärässä kohti. Pyöritin sen äärilaitojen mitä se siinä paikallaan ollessa pyöri puoleenväliin niin loppu sammuilut..
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti: