Weber Marellin säätösofta

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Weber Marellin säätösofta

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Elokuu 14. 22:46:35 2006

http://rptune.eu.org/

En muista oliko tästä jo joskus juttua, mutta tollanen on nyt hetken ollut myynnissä. Yksi vaihtoehto noitten muitten säädettävien ruuttien joukossa.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Elokuu 15. 0:05:22 2006

Kallis pakettina ehkäpä. Ja hankala, joutuu lähettämään boxin sinne babybordin vaihtoon tai ottamaan aihion + vaihdon sieltä. Ja säätökalut ei käy kuin -siellä- modifioituun boxiin. Boxi oltava nelikkocossun L8, en havainnut että toimisi L1/6, tai escon P8.
Tutkin tuon joskus; ei taloudellisia näkymiä..
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Jake
Viestit: 4228
Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002

Viesti Kirjoittaja Jake » Ti Elokuu 15. 2:10:38 2006

jjs kirjoitti:Kallis pakettina ehkäpä. Ja hankala, joutuu lähettämään boxin sinne babybordin vaihtoon tai ottamaan aihion + vaihdon sieltä. Ja säätökalut ei käy kuin -siellä- modifioituun boxiin. Boxi oltava nelikkocossun L8, en havainnut että toimisi L1/6, tai escon P8.
Tutkin tuon joskus; ei taloudellisia näkymiä..
Niin , ainut hyöty verrattuna muihin säädettäviin taitaa olla , että voi käyttää auton omia antureita ja johtosarjaa :?
ex Jäsen #10

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Elokuu 15. 9:28:37 2006

Jake kirjoitti: Niin , ainut hyöty verrattuna muihin säädettäviin taitaa olla , että voi käyttää auton omia antureita ja johtosarjaa :?
Kyllä se onnistuu muillakin ruiskuilla. :wink:
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Ke Elokuu 16. 1:56:26 2006

JesseT kirjoitti:
Jake kirjoitti: Niin , ainut hyöty verrattuna muihin säädettäviin taitaa olla , että voi käyttää auton omia antureita ja johtosarjaa :?
Kyllä se onnistuu muillakin ruiskuilla. :wink:
ja hienosti !
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » Ma Lokakuu 2. 12:26:44 2006

RB labin englantilaisella edustajalla on myynnissä päivitys Cossu ECUihin jolla saa jakajan pois ja hukkapuolat tilalle, hinta tietääkseni 150£, ei mielestäni kauhean paha raha tuosta. Pistää Weberin ohjaamaan Crane, MSD tms. CDI-boksia niin ei pitäisi kipinän puutetta prötäillä.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Yrkesman
Viestit: 1181
Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Yrkesman » Ma Lokakuu 2. 12:51:46 2006

SLEI kirjoitti:RB labin englantilaisella edustajalla on myynnissä päivitys Cossu ECUihin jolla saa jakajan pois ja hukkapuolat tilalle, hinta tietääkseni 150£, ei mielestäni kauhean paha raha tuosta. Pistää Weberin ohjaamaan Crane, MSD tms. CDI-boksia niin ei pitäisi kipinän puutetta prötäillä.
Niin toi oli 150puntaa asennettuna ja ecu pitää siis lähettää britteihin. Ihan asiallinen modi jos haluaa pitää ton vakio ecun. Kossun eku (P8 ainakin, ilmeisesti myös muut) pystyy ohjaamaan ihan softamuutoksellakin hukkapuolaa, mutta se onkin taas eri asia kuka sen softan siihen vääntää.

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » Ma Lokakuu 2. 16:22:03 2006

Sain jokin aika valmiiksi tuon oman levyn, jonka ristisin ketterästi Mega IAW. Eli Megasquirt'Spar Extra joka toimii suoraan noilla Marellin antureilla, ja asennus hoituu tyyliin boksi pois, toinen tilalle ja säätämään.

Tällä hetkellä käy jo joutokäyntiä ja kestää vähän antaa kaasua, mutta en ole ehtinyt laajakaistalambdaa pistämään kiinni että pääsisi säätämään.

Pistän kuvia purkista kun kerkeen jonkun mestan kehittämään niille.

purkissa on siis optiot jotka löytyy tosta Extra softasta,
- Amal tms ahtopaineen ohjaus
- tuki suorasytkälle, vaatii tietty narujen vedon tms
- vaihtovalot jne
- nakuanturin inputti ( ei ole testattu vielä )
- orggislamda input / erillisen laajakaistan voi valita jumpperilla
- ja kun joku joskus vääntää sen sequentaaliruiskun softan, niin onnistuu pienellä jumpperoinnilla. ( sw miehet hopi hopi =)

p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ma Lokakuu 2. 17:43:47 2006

Onko sulla pau miten sytytyspuoli hoidettu?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » Ma Lokakuu 2. 18:28:24 2006

no toistaiseksi kuten alkuperäisessä, tosin puola vaihdettu, eli jakaja pyörii.

Tarkoitus oli tehdä tällanen easy ratkaisu, kun auto on ajossa ja ei jaksa alkaa repimään kaikkea auki. Saa testattua helpommin, ja jos jotain menee *tuiks niin orggis ecu paikkaan ja matka jatkuu. Ja asennusaika, 15 sekuntia :roll:

p.

Vastaa Viestiin