Sierran sähköiset takalasinnostimet
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Sierran sähköiset takalasinnostimet
Onko kenelläkään tietoa, että mihin reikiin oven sisäpinnassa Sierran sähköiset takalasinnostimet kiinnitetään?
-
-
- Viesti:
-
Saman totesin minäkin, kun nostimet meinasin vaihtaa.ukormi kirjoitti:Ei muuten meneAres kirjoitti:Olisko samoihin kuin veivimalli. Etuovissa menee juuri samoihin niitin reikiin kuin käsinveivattavat.
Ei ollutkaan ihan BoltOn juttu.. ja siksipä lykkäsin vaihtoa.
(täytyypä ostaa niitä teräsniittejä ja ottaa homma taas "tapetille")

-
-
- Viesti:
Ainakin sedanin ja uudemman farkun ovissa on valmiina myös ne sähköveivin reiät. Olen laittanut ne aina kiinni pulteilla joihin vastapuolelle lukkorikat ja mutterit. Kaksi pulttia pitää olla aika oikeaan mittaan sahattu ja hieman sorminäppäryyttä vaaditaan.Bootsi kirjoitti:Saman totesin minäkin, kun nostimet meinasin vaihtaa.ukormi kirjoitti:
Ei muuten mene
Ei ollutkaan ihan BoltOn juttu.. ja siksipä lykkäsin vaihtoa.
(täytyypä ostaa niitä teräsniittejä ja ottaa homma taas "tapetille")
Melko helppo homma, mutta ei tule siis samoihin reikiin kuin käsin kammettavat.
Takaoviin en ole onnistunut mistään sähkövermeitä löytämään etsinnöistä huolimatta.
Tosin nyt en enää taitaisi niitä laittaa turhaa painoa tuomaan

Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
Ahaa.. pitääpä tutkia ens kerralla tarkemmin, jos sieltä löytyis ne uudet reijät.ukormi kirjoitti:[
Ainakin sedanin ja uudemman farkun ovissa on valmiina myös ne sähköveivin reiät. Olen laittanut ne aina kiinni pulteilla joihin vastapuolelle lukkorikat ja mutterit. Kaksi pulttia pitää olla aika oikeaan mittaan sahattu ja hieman sorminäppäryyttä vaaditaan.
Melko helppo homma, mutta ei tule siis samoihin reikiin kuin käsin kammettavat.
Kiitti vinkeistä.

-
- Viesti:
Samalla lailla tehnyt ja hieman tosiaan saa sormi taiteilua harrastaa niiten muutaman kanssa.ukormi kirjoitti:Olen laittanut ne aina kiinni pulteilla joihin vastapuolelle lukkorikat ja mutterit. Kaksi pulttia pitää olla aika oikeaan mittaan sahattu ja hieman sorminäppäryyttä vaaditaan.
Viimeksi muokannut Aksu, Su Maaliskuu 19. 23:19:45 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viesti:
Mä laitoin kans alupoppareilla vanhakoppasen Sierran etusähkönostimet omaan sedaniin. Oli kyl ovi aika emmentaalia sen operaation jälkeen ku ei menny siihenkää suoraan. Nyt se moottori osoittaa suurin piirtein ylöspäin ja meni aika lähelle kahvaa.... No ihan sama, se toimii.Ares kirjoitti:Itse tosiaan laitoin samoista rööreistä alupopniiteillä. Niitit vain juuri oikeaa kokoa ja iso kanta ja tietysti pitkä niin kyllä pysyy kiinni ei tarvii alkaa ruuvien kanssa pelleilemään.
Mertie pub & 3D
-
- Ylläpitäjä