cossun kansi paffi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
cossun kansi paffi
nelariin pitäis saaja paffi
löytyykö kynsi tiivistettä männät 91.6 visecot paljo maksaa... mikä muu ois hyvä mutta ei pelti paffia.....
löytyykö kynsi tiivistettä männät 91.6 visecot paljo maksaa... mikä muu ois hyvä mutta ei pelti paffia.....
-
- Viestit: 748
- Liittynyt: To Elokuu 22. 18:53:13 2002
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
mulla on comet, vakiopultit ja momentti, ei mitään vuotoja eikä hikoilua. paineet 1.5-1.8bar, tehot 1.6bar ~465hv/560nm.
kop kop puuta ettei heti hajoa kun asiasta mainitsee, tulppien kanssa kävi niin..
kop kop puuta ettei heti hajoa kun asiasta mainitsee, tulppien kanssa kävi niin..

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
-
- Viestit: 423
- Liittynyt: Ti Joulukuu 25. 0:35:12 2001
Riippuu vähän renkaista,eli onko jonkun selfmade vai wills rinkulat?Skorppi kirjoitti:Nykäsin tänään kannen pois ja mulla oli siellä liekkirenkaat. Jos haluan laittaa ne rinkulat takaisin niin mistä löydän pahvin jossa on riittävän iso reikä ?
Kannattaa tilata konetiiviste lindgreniltä,tekee pahvin mittojen mukaan.
Aika hankala on ainakin normitiivisteestä kaivaa liekkirenkaille sopivaa tiivistettä.Mä kokeilin,mutta tais pahvi olla jonkun kympin liian ohut,eli pahvin paksuus on kanssa löydettävä oikeana.
Heikosta lompakosta kärsii koko harrastus.
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
Mutta kohta rävähtää, se on vissi =)
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
En mä tiedä mitkä ne on, tehdastekosilta näyttää. Lohkossa siis ei ole mitään uraa vaan ovat ihan lohkon päällä. Alareuna tasanen ja kanttavasten tulevassa pinnassa kolme ohuttaa "raitaa". Ihan teräksen väriset eli eivät ole kupari tms. Pitää ottaa kuva kun saan kameran hollille.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
- 500whp.net -
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2018
- Viestit: 174
- Liittynyt: Ti Elokuu 3. 16:20:11 2004
- Paikkakunta: Pirkanmaan alue
Tuolla suositellaan A-ryhmän tai metallitiivistettä jo stage2 virityksessä(it might be a good idea to change the headgasket for a new Group-A headgasket or a WRC-style multi-layer steel headgasker):
http://www.wrc-cosworth.org/tech/tuning/tuning.html
Muutenkin hyvät sivut.Kantsii merkata
http://www.wrc-cosworth.org/tech/tuning/tuning.html
Muutenkin hyvät sivut.Kantsii merkata
Cosworth 4x4 -90
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kyllä vakio pumppu riittääJRZ kirjoitti:Hyvät sivustot. Itelle tulee nyt sit 803:set,stg2 lastu,s2b ahdin sun muut ryjät eli kysymys kuuluu piisaako orkkis bensapumppu? Jos ei mikä tilalle?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Jos kaikki on kunnossa niin vakiopahvi kestää sen +500hv.. Eli kyllä se kestää sen 350hv ja 1.4bar, kun on tasot suorat ja arp:n pulteilla kiinni ilman mitään liimoja..Laze kirjoitti:Mites muuten onko kaukaa haettua laittaa Cossun vakio kansipaffi +liimaa mukaan, jos tehot nostaa tyyliin 350hv ja jotain 1.2-1.4bar.. eli kestääkö? Tommoista vain yks tyyppi ehdotti..
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ei MITÄÄN ylimääräisiä töhniä väliin! Molemmat tasot vaan suoriksi.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 783
- Liittynyt: Pe Joulukuu 13. 12:45:03 2002
-
- Viestit: 441
- Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
- Paikkakunta: Riihimäki
Puhutteko nyt varmasti varmaa tietoa ja mahdollisesti jopa omia kokemuksia? Ajatellen sitä että joku nyt neuvonne mukaan mahdollisesti jotain tekee, omalle kaaralleen. Ohjenuora kohta 3
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
Lähinnä noita 500hv hämmästelin, onko tosiaan kokemusta..ckolli kirjoitti:Puhutteko nyt varmasti varmaa tietoa ja mahdollisesti jopa omia kokemuksia? Ajatellen sitä että joku nyt neuvonne mukaan mahdollisesti jotain tekee, omalle kaaralleen. Ohjenuora kohta 3




Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
3M
Skype: Laze666
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ainakin tuon liima jutun minulle kertoi AMW:n Juha Martikainen, kun häneltä asiaa tiedustelin.ckolli kirjoitti:Puhutteko nyt varmasti varmaa tietoa ja mahdollisesti jopa omia kokemuksia? Ajatellen sitä että joku nyt neuvonne mukaan mahdollisesti jotain tekee, omalle kaaralleen. Ohjenuora kohta 3
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Laze kirjoitti:Lähinnä noita 500hv hämmästelin, onko tosiaan kokemusta..ckolli kirjoitti:Puhutteko nyt varmasti varmaa tietoa ja mahdollisesti jopa omia kokemuksia? Ajatellen sitä että joku nyt neuvonne mukaan mahdollisesti jotain tekee, omalle kaaralleen. Ohjenuora kohta 3![]()
Ja hainkin vähän suuntaa antavaa tietoa tohon, eli joo periaatteessa niinkuin, ni Kokemusta mielellään. Itsellä vain Mutua..
![]()
Ei ole minullakaan henkilökohtaista kokemusta mutta yli 500hv on kestänyt vakiopahvi + ARP:t.. Asianomainen itse kertokoot lisää jos haluaa..
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Mielenkiintoista... Kuka ilmoittautuu vakiokansipahvin omaavan 500++hp cosworth:in omistajaksi?? (toivottavasti ei kukaan englantilainen, ainakaan vakioahtimellaHena kirjoitti:Ei ole minullakaan henkilökohtaista kokemusta mutta yli 500hv on kestänyt vakiopahvi + ARP:t.. Asianomainen itse kertokoot lisää jos haluaa..

Tuo vakiopaffi kyllä vähän hämää, penkityksen voi kestää, mutta vakio ilman kummempia liekkirenkaita on jo vähän.... hmm... eiköhän tuo vanha öljypumppu toimi ihan yhtä hyvin 10 kertaa maapallon ympäri ajettuna kun toi uus...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Tämmöistä juttua joskus oli...ytte kirjoitti:Tuotapa en tienny. Ainakin ensiasennus pahvi on vähä lirumpi mitä nämä uudemamt reinzit. Kehitys menee eteenpäinjiivee kirjoitti:Niin vakio/ensiasennuspahvi on reinzin valmistama.
jjs aikoinaan kirjoitti:YB 0611 (N ryhmä) on Cosworthin aikoinaan "omaan käyttöön" (N-ryhmä jne) tilaaman version nro srj; vakiotilke oli silloin heikompi. Nykyinen vakio, ns Escort Cosw. versio, on lähes identtinen ko. tiivisteen kanssa. Hintaero johtunee pienemmästä tilaus/tuotantomäärästä ja ehkä eksotiikasta....
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Reinz YB 1261 and YB 0611 head gasket differences (Sierra Cosworth)
There are 3 differences between the 2 gaskets
* eylet ring around combustion chamber: different material thickness for
eylet and ring
* different oil sealing ( with and without eylet)
* different bolt hole (with and wothout eylet)
Ym. teksti tuli Reinzilta viime vuonna, kun pahveista kyselin. N-pahvissa ei tainnut olla sitä metallirinkulaa öljykanavassa?
There are 3 differences between the 2 gaskets
* eylet ring around combustion chamber: different material thickness for
eylet and ring
* different oil sealing ( with and without eylet)
* different bolt hole (with and wothout eylet)
Ym. teksti tuli Reinzilta viime vuonna, kun pahveista kyselin. N-pahvissa ei tainnut olla sitä metallirinkulaa öljykanavassa?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Muillekkin tiedoks ,et tota vht:n liimaa saa myös prostreetiltä ja us partsista jos on tarvis.
Se vaan hiukan mietityttää ,kun toi vht liima sisältää kuparia. Miten mahtaa ajan kanssa käydä vesireijille ja lohkon ja kannen pinnoille.
Ja tuli mieleen ,josko laittais tislattua vettä koneeseen happaman kraanaveden sijaan. Töistä saisin helposti tislattua vettä.
Onko ihan hullu idea? Ainakin veden sähkönjohtavuus huononis tota syöpymistä ajatellen.
Se vaan hiukan mietityttää ,kun toi vht liima sisältää kuparia. Miten mahtaa ajan kanssa käydä vesireijille ja lohkon ja kannen pinnoille.
Ja tuli mieleen ,josko laittais tislattua vettä koneeseen happaman kraanaveden sijaan. Töistä saisin helposti tislattua vettä.
Onko ihan hullu idea? Ainakin veden sähkönjohtavuus huononis tota syöpymistä ajatellen.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
Nimenomaan tislattua vettä sielä pitäisi käyttää...ainakin jos on sähkölaitoksella töissä:). Höyry taitaa parhaimmillaan olla noin 1000asteista, kyllä pöpöt lähtee.
Tislatusta ei tule kalkkia kennoihin. Harvempi tosin taitaa käyttää jos ei ole helposti saatavilla.
Tislatusta ei tule kalkkia kennoihin. Harvempi tosin taitaa käyttää jos ei ole helposti saatavilla.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
"Ainakin veden sähkönjohtavuus huononis tota syöpymistä ajatellen."
Lohkosta ja kannesta kyllä lähtee metalli-ioneita siihen nesteeseen niin ettei se vesi sähköä johtamattomana pysy kuin pienen hetken.
Ei taida Suomessa niin kalkkista vettä olla missään, että tuollaisessa suljetussa järjestelmässä kattilakivi isompi ongelma olisi, ainakaan jos ei täytä syyläriä kalkkikaivoksen lätäköstä tms.
Jos kalkiton nestettä kaipaa niin akkuvesi taitaa olla tislattua vettä reilusti halvempi vaihtoehto.
Lohkosta ja kannesta kyllä lähtee metalli-ioneita siihen nesteeseen niin ettei se vesi sähköä johtamattomana pysy kuin pienen hetken.
Ei taida Suomessa niin kalkkista vettä olla missään, että tuollaisessa suljetussa järjestelmässä kattilakivi isompi ongelma olisi, ainakaan jos ei täytä syyläriä kalkkikaivoksen lätäköstä tms.
Jos kalkiton nestettä kaipaa niin akkuvesi taitaa olla tislattua vettä reilusti halvempi vaihtoehto.
Viimeksi muokannut SLEI, To Lokakuu 6. 0:33:02 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Huomasin tommosen jutun tossa surffaillessa cometicin sivuilla ,että siitä cossun tiivisteestä on ilmeisesti olemassa 11 eri paksuutta tai sitten vain kaksi? Siinä listan alussa oli annettu 11 eri paksuutta multilayer steel gasketeille.
Kun kattoo siitä fordin kohdalta ,siellä on kaksi eri versiota:
2 LITER DOHC YB GROUP A 92.5MM MLS / C.O.T. .040 1 C4219-040 $126.00
HI-PERFORMANCE(HP)
Tai:
2 LITER DOHC-STANDARD NON HP 92.5MM MLS / C.O.T. .051 1 C4350-051 $83.95 onks tää vaan ihan docci sierra.
Toi jälkimmäinen on about 1.3mm , ja ei high performance.
Ihmettelen vaan ,kun ei mikään vaihtoehto sovi cometicin sivuilta noihin suomessa aikaisemmin myytyihin 1.42 vai oliko se 1.45mm pahveihin,ei edes ne 11 eri paksuusvaihtoehtoa sen cometicin sivujen listalta.
Joka paikassa tuntuu olevan vain 1.09mm paksuja tiivisteitä?
U.s partsista vaan ohimennen tommosta kyselin ja ne oli ihan hukassa noitten paksuuksien ja mallien kanssa.
Kun kattoo siitä fordin kohdalta ,siellä on kaksi eri versiota:
2 LITER DOHC YB GROUP A 92.5MM MLS / C.O.T. .040 1 C4219-040 $126.00
HI-PERFORMANCE(HP)
Tai:
2 LITER DOHC-STANDARD NON HP 92.5MM MLS / C.O.T. .051 1 C4350-051 $83.95 onks tää vaan ihan docci sierra.
Toi jälkimmäinen on about 1.3mm , ja ei high performance.
Ihmettelen vaan ,kun ei mikään vaihtoehto sovi cometicin sivuilta noihin suomessa aikaisemmin myytyihin 1.42 vai oliko se 1.45mm pahveihin,ei edes ne 11 eri paksuusvaihtoehtoa sen cometicin sivujen listalta.
Joka paikassa tuntuu olevan vain 1.09mm paksuja tiivisteitä?
U.s partsista vaan ohimennen tommosta kyselin ja ne oli ihan hukassa noitten paksuuksien ja mallien kanssa.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
Mä jarrutin cossusta 516hv vakiopahvilla (reinz) ja ARP- pulteilla. Perusasiat oli tietty kunnossa eli tasot suorina ennen kasausta ja männät 0.35mm yli deckin.
Ford Sierra cosworth 4x4 GrA
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
Ford Sierra RS cosworth GrA
MB 814 huoltoauto
Honda CR500R
Honda CRF450R -08
Yamaha DT 175 MX -80
Yamaha YZ 490 -84
"KAIKEN SAA RIKKI"
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Mulla ei ole tulossa lähellekkään tollasia tehoja. Orkkis turbo kumminkin vaan kyseessä.Cosesc kirjoitti:Mä jarrutin cossusta 516hv vakiopahvilla (reinz) ja ARP- pulteilla. Perusasiat oli tietty kunnossa eli tasot suorina ennen kasausta ja männät 0.35mm yli deckin.
Tasot on nyt suorina ja kannesta on aikojen kuluessa otettu 0.5-0.6mm pois ja lohkosta about 0.1mm. Decci korkeutta en ole vielä mitannu ,mutta yli tulee vakio kolbensmitheillä. Ihan ton puristusten ja venttiili/mäntä varan takia ajattelin hiukan vakiota paksumman pahvin laittaa.
Mahtuuhan kamat siellä toki kiertämään vapaasti vakiopahvillakin ,kun vanhasta kannesta oli yli 1mm siivutettu,mutta ei ne kasvaneet puristukset kumminkaan ainakaan kestävyyttä lisää. Ahtoja olen pitäny siinä 1.5-1.6bar.
Vakiopahvikin vaan maksaa jo 75€ (onks ne aina reinzejä) ja se mukamas parempi a-ryhmän yli 150€
Toisaalta en säästäny cometicissa yhtään mitään ,kun toi välissä ollut oli kyllä sen verran kulahtaneen näkönen ,että ei sitä voi uudestaan käyttää.
Pinnoite hilseilee joka puolelta. Ja kansivuodon takia muutenkin pistin koneen palasiksi,ei tee mieli taas pian ruveta purkuhommiin.
-
- Viestit: 472
- Liittynyt: To Huhtikuu 29. 20:58:32 2004
- Paikkakunta: mansesteri
- Viesti:
rallyracesta saapi tiivareita sopuhintaan.semmonen 1.3mmpaksu,oliskohan se sitten joku n-pahvi niin reilusti alle 100eeeeee
ja reintsejä ovat
ja reintsejä ovat

ajoneuvoverhoilu Stailaaja Ky
http://www.stailaaja.com
s-max #perhehelvetti
bmw e36 cabriolet m50b?? With Borg&Warner
escort 2000
escort sport 73" -> 2.0 zetec
escort xr3i 80-luvun kamei herkku;)
escort rst cabrioletti
bmw 325i coupe r.F
http://www.stailaaja.com
s-max #perhehelvetti
bmw e36 cabriolet m50b?? With Borg&Warner
escort 2000
escort sport 73" -> 2.0 zetec
escort xr3i 80-luvun kamei herkku;)
escort rst cabrioletti
bmw 325i coupe r.F
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
Ostin taannoin autoracingistä reinzin vakiopahvin (h.75eur).
Sivulla teksti:35 RNZ03.
Päässä teksti: top YB 1261.
Mitäs tyyppiä toi rallyracen pahvi on?
Autossani asennettuna n-ryhmän pahvi, jonka ostin myös autoracingistä.
Oli silloin yli 100eur mutta en muista paljonko yli, saattoi olla 150euroakin.
Jotenkin kun vain kun ulkoisesti noita vertailee niin tuo "halpa" vakiopahvi
vaikuttaa laadukkaammalta. Siinä kiertää tuommoinen nauha ympäriinsä mikä estää pieniä Öljytihkumisia ja joissain kohdissa on peltivahvikkeita.
Lisäksi pyttyjen välikohdat ovat kokonaan metallivuorattuja yläpuolelta.
Sivulla teksti:35 RNZ03.
Päässä teksti: top YB 1261.
Mitäs tyyppiä toi rallyracen pahvi on?
Autossani asennettuna n-ryhmän pahvi, jonka ostin myös autoracingistä.
Oli silloin yli 100eur mutta en muista paljonko yli, saattoi olla 150euroakin.
Jotenkin kun vain kun ulkoisesti noita vertailee niin tuo "halpa" vakiopahvi
vaikuttaa laadukkaammalta. Siinä kiertää tuommoinen nauha ympäriinsä mikä estää pieniä Öljytihkumisia ja joissain kohdissa on peltivahvikkeita.
Lisäksi pyttyjen välikohdat ovat kokonaan metallivuorattuja yläpuolelta.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.