Cossun kansivuoto taas.

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Cossun kansivuoto taas.

Viesti Kirjoittaja KtK » Ma Elokuu 22. 23:28:13 2005

Kannen saa taas irrottaa pian kun päästää yöllä vettä pyttyyn ja paisuntasäiliökin hiukan poreilee jo koneen lämmettyä. Tai sitten otan koko koneen pois ja vien lohkonkin tasohiottavaksi.
Paikalla on cometicit ja arpit sun muut ,jopa kansi on eri kuin viime pahvivuodon aikaan pari vuotta sitten ja se oli tasohiottu. Mutta rupes taas vuotamaan silti.

Onko porukoilla kestäny toi 2wd cossun kansi vuotamatta kuinka pitkään isommilla ahdoilla sun muilla. Millä ton sais oikeen kestämään pitempään vuotamatta :?:

Antaakohan se kansi jotenkin periksi niitten kansipahvin "liekkirenkaitten" kohdalta ajan kanssa. Kun en oikeen jaksa uskoa ton cometicin pettämiseenkään. Tietty sitä vois koittaa uudestaan kiristää kantta ,mut se yleensä ei auta.

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Re: Cossun kansivuoto taas.

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » Ti Elokuu 23. 6:29:22 2005

KtK kirjoitti:Kannen saa taas irrottaa pian kun päästää yöllä vettä pyttyyn ja paisuntasäiliökin hiukan poreilee jo koneen lämmettyä. Tai sitten otan koko koneen pois ja vien lohkonkin tasohiottavaksi.
Paikalla on cometicit ja arpit sun muut ,jopa kansi on eri kuin viime pahvivuodon aikaan pari vuotta sitten ja se oli tasohiottu. Mutta rupes taas vuotamaan silti.

Onko porukoilla kestäny toi 2wd cossun kansi vuotamatta kuinka pitkään isommilla ahdoilla sun muilla. Millä ton sais oikeen kestämään pitempään vuotamatta :?:

Antaakohan se kansi jotenkin periksi niitten kansipahvin "liekkirenkaitten" kohdalta ajan kanssa. Kun en oikeen jaksa uskoa ton cometicin pettämiseenkään. Tietty sitä vois koittaa uudestaan kiristää kantta ,mut se yleensä ei auta.
kuulostaa siltä että lohkon pinta on jostain kohdasta väärä....ja siihen cometiciin en luottas yhtään.koe ponnista kansi,ja oikaise molemmat pinnat ja uusi tiiviste.kannen pultit krafitti rasvan kans vielä oikeaan momenttiin niin eiköhän pidä....
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Ti Elokuu 23. 10:39:36 2005

Joo ,se lohkon pinta se on melko varmasti. Saamari kun olis se tullut silloin about vuonna 2000 oikastuu ,kun oli kone leviänä. No nyt se sit tulee laitettua kondikseen.
Cometicin kyllä aion käyttää uudestaa,jollei ole mitään pahempaa vikaa havaittavissa.

Ei ole ollu cometicissa mitään öljy ja vesivuotoja ulospäin missään vaiheessa ja kyllä se paineita pitää ainakin melkein yhtä hyvin kuin vakiokin ja se riittää mulle. Vakioahtimen tehorajoissa kumminkin liikutaan.

ect
Viestit: 74
Liittynyt: Ma Toukokuu 16. 17:17:55 2005

Viesti Kirjoittaja ect » Ti Elokuu 23. 12:46:06 2005

Tiivisteenä Cometic,Arp pultit,lohko ja kansitaso oikaistu,kansipultit kiristetty 100nm ilman Arp rasvaa,ahtopaine 1,8-2,2 bar,ei vuoda palotiloista eikä vuoda öljyä eikä glykolia ulospäinkään.Ahtimena Holset.
+XXXhv

Vastaa Viestiin