Cossun puristus paineet?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Cossun puristus paineet?

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 13:58:38 2005

Mikä hitto voi olla cossun puristus paineis?
1 2 ja 4 oli hitusen päälle 8bar ja 3 oli noin 9-10bar :shock:

RS.Kosonen
Viestit: 116
Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
Paikkakunta: Parikkala

Re: Cossun puristus paineet?

Viesti Kirjoittaja RS.Kosonen » To Heinäkuu 21. 16:06:38 2005

Cosander kirjoitti:Mikä hitto voi olla cossun puristus paineis?
1 2 ja 4 oli hitusen päälle 8bar ja 3 oli noin 9-10bar :shock:
voi olla et venttiilit vuotaa??jotain kökköjä pako venan välissä.....ajele vähäsen ja mittaa uudestaan.moottorin pitäs olla käynti lämmin mitatessa.
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » To Heinäkuu 21. 16:14:31 2005

Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 16:32:15 2005

Jaakkoki kirjoitti:Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.
Vuotaviin? Eikö tuol pitäsi olla jokaises toi 8bar? Mut miten tos yhes
on 9-10bar?
Ja mittaus on suoritetu jo pariin kertaan ja lämpösestä ja kylmästä koneesta mut joka kerta sama juttu!

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » To Heinäkuu 21. 16:35:39 2005

Cosander kirjoitti:
Jaakkoki kirjoitti:Kokeileppas kaataa niihin "vuotaviin" sylintereihin vähän moottoriöljyä ja sitte uusi mittaus. jos ei parane paine ollenkaan niin sitten varmaan venttiili/kannentiivistevika.
Vuotaviin? Eikö tuol pitäsi olla jokaises toi 8bar? Mut miten tos yhes
on 9-10bar?
Ja mittaus on suoritetu jo pariin kertaan ja lämpösestä ja kylmästä koneesta mut joka kerta sama juttu!
ai prkl, sori, unohin että turbo kone ja matalemmat paineet. no yhessä pannussa sitten paljon karstaa :wink:

edit: 8,5bar pitäs olla puristuspaine.

Cosander
Viestit: 926
Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
Paikkakunta: Kuortane

Viesti Kirjoittaja Cosander » To Heinäkuu 21. 17:09:00 2005

No muis oli noin 8.3bar mut tos kolmoses 9.5bar!

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » To Heinäkuu 21. 18:47:59 2005

Karstathan lähtee sitten vedellä ja kierroksilla, ahtoputki pois ja sumuttelemaan.
Jospa imuohjain/met vuotaa öljyä yhdessä pytyssä ja palotila on karstanen?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Vastaa Viestiin