2WD Cossun jarrut normaalisierraan

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

2WD Cossun jarrut normaalisierraan

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Joulukuu 6. 16:53:02 2004

Eli kyseiset vempeleet on jo, mutta ei o paikallaan vielä. Pitääkö pääsylinteri vaihtaa, kun on alunperin 1.8 koneella (samat jarrut kun 2.0)?
Entäs paineensäädin? ABS:aa ei ole tulossa.

Ja jos jollain on kuvatusta, miten sierran levyjarrullisessa takapäässä ne letkut ja putket menee, niin olisi mukavaa, jos saisi nähdä.
Jäsen #606

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Ma Joulukuu 6. 18:12:11 2004

kato tästä mun viestin alla olevata linkistä,siellä yks kuva cosan taka-akselista jos siitä selviäisi vaikkein ne niin hyvin siitä näy ku kaikki maalattu saman väriseksi.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Joulukuu 6. 18:40:44 2004

Etupäähän 2wd jarrut eivät sovi suoraan. Cossussa on eri jako satulalle ja kierteet navassa, ei satulassa kuten vakiossa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Joulukuu 7. 1:24:57 2004

jjs kirjoitti:Etupäähän 2wd jarrut eivät sovi suoraan. Cossussa on eri jako satulalle ja kierteet navassa, ei satulassa kuten vakiossa.
On cossun navatkin eteen. Sopiikos ne tavallisiin tolppiin? Alatukivarret on nelivedon, ainakin alapallo on niissä oikeanlainen.

EDIT: Tukivarret siis tavallisen nelivetosierran, ei nelivetocossun.
Viimeksi muokannut olafu, Ti Joulukuu 7. 17:17:29 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Joulukuu 7. 2:04:51 2004

Ainakin itsellä toimivat 2wd/4wd jarrut hyvin 2L sylinterillä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Skorppi
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Skorppi » Ti Joulukuu 7. 8:47:48 2004

Cossun iskarit on lyhyemmät, eli jos laitat cossun navat tavallisiin iskareihin jää keula ylös.
Corvette C5 Supercharged

- 500whp.net -

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Ti Joulukuu 7. 9:30:58 2004

eikä edes mulla onnistunu saamaan noita iskareita sinne väliin oli,sen verran paljo mittaeroa.eli iskarikauppaan tulee asiaa :wink:

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Joulukuu 7. 17:19:13 2004

Kiitän, näillä tiedoilla nytkähtää taas pätkän eteenpäin :wink:
Jäsen #606

dexta
Viestit: 764
Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
Paikkakunta: Etelä-savo

Viesti Kirjoittaja dexta » Ti Joulukuu 7. 19:09:03 2004

Mites nelikkocosan etujarrut, käykö miten normaaliruoskaan?

Vastaa Viestiin