IS-kansi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
-
Sammy
- Ylläpitäjä
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Imukanavassa eroa
palotila aika samannäköinen kuin norm kannessa
palotila aika samannäköinen kuin norm kannessa
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Harju
- Ylläpitäjä
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Ruiskun kannessa imukanava on myös eri muotoinen. Tavallisissa kaasarikoneiden kansissa kanava on hieman kallistettu kohti venttiilin lautasta, jolloin ennen imuventtiilin lautasta olevan kaarteen sisäreuna jää teräväksi. Ruiskun kannessa kanava lähtee aika suoraan ja kaartuu vasta lopussa kohti imuventtiiliä, eikä kaarteen sisäreuna ole enää terävä.
Jäsen #606