- termostaatista on kuitti, huoltokirjassa on itse kirjoitettu maininta että termari olisi vaihdettu. Jäähdytinnesteet on laitettu vihreät, joten ainakin tämä voisi tukea ideaa.
- ylävesiletku on lämmin, alavesiletku on kylmä. Tämä takuuvarmasti lämpimällä koneella. Lämpömittarin viisari ei värähdä millään lailla.
- lämppärin kennolle menevät johdot ovat lämpöiset molemmat, varuilta tilattu uusi vesihana. Auto puhaltaa maksimaalisen kylmää kaikilla lämmityksen säädöillä, eikä neula värähdä lämpöisen puolelle.
Tilattuna siis uusi hana. Termostaatin arvelin ostaa varuilta uuden, uudella tiivisteellä. Voiko olla muuta vikaa tuossa, ettei lämpöviisari värähdä millään tavalla? Olisiko voinut jäädä termarin tiiviste kokonaan poies? Pakkasellahan kelit nyt ovat olleet, mutta onko noissa mitään erikoisempia antureita lämmöntunnistukseen, ja jos/kun niin missä?
Sähköjä on mennyt autoliikettä edeltävä omistaja ropeltamaan omin päin; mikäli ajovalot eivät ole 2-asennossa, ei suuntavilkut eikä puhallin toimi. Tästä on ollut korjauskehotus, mutta eipä ole näköjään fiksattu. Onko ajatuksia, että millaisella kytkennällä tässä on lähdetty luikeroimaan? Tuskin näissä kuitenkaan ihan vakiona moista "ominaisuutta" on? Onko keskikonsolin lämmönsäätöpaneelilla sähköinen säätö läpälle, kuuluisiko lämmönsäätönuppia pyöräyttäessä kuulua selkeä lumpsaus kun ilmankierto kennolle suljetaan?
Millaisella purkutyöllä noista muovikipoista selviää, että saisi nuo kaikki mahdolliset kalut esille ja pääsisi tuota Ford Fiaskoa selvittämään Pellepelottoman jäljiltä? Purkuohjeita vastaanotetaan, vaikka saisihan nuo vähän ronskimmin riuhtaisten syliin ilman ruuvailujakin varmaan.
