Alumiinilohkoinen 2,3 Ecoboost Mustang / ST moottori

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Alumiinilohkoinen 2,3 Ecoboost Mustang / ST moottori

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Su Heinäkuu 12. 14:20:09 2015

2.3 litran full alumiini EcoBoost-bensiinimoottorilla varusteltu Mustang kiihtyy 0–100 km/h 5,8 sekunnissa; polttoaineen kulutus on 8,0 l/100 km ja CO2-päästöt 179 g/km*

Koneessa vakiona rapiat 300 + mustangia.

Alumiinilohkoinen cossu projekti on potkittu suohon. Ameriikasta tilalle jotain parempaa täydellinen moottori latureineen hilppeineen ei ollut edes kallis kun katsoi ford online putiikista

Iloitkaamme kerrankin jotain todella hyvää.

Sama 2.3 kansi käy myös 2.0 ekoboost 250hv moottoriin


Paljonkos on painoeroa takaveto esko 1968-1980 ja mustang 2015


Alumiinimoottorin Jakopää ketjulla tietty

Ja jos öljypohjan ja venakopan tiiviste ongelmista taunus moottori ajoista otettu opiksi joihin cossukn kuuluu niin moottorin taso voisi yltää hondan tasolle vertaus ihan perus sivikkiin joka piti sisällään mobil formula 1 öljyt ajokaudesta toiseen 10 vuotta.




Lainattu teksti
tuo tekstin avo malli painaa 1715 kg
Ford Mustang Convertible 2.3 Ecoboost

Location Germany; On sale October; Price £33,000; Engine 4 cyls in line, 2300cc, turbo, petrol; Power 312bhp at 5500rpm; Torque 317lb ft at 3000rpm; Gearbox 6-spd manual; Kerb weight 1715kg; Top speed 145mph; 0-62mph 6.0sec (est); Economy 34.4mpg (combined); CO2/tax band 184g/km, 29%



Koko moottorit ja osat


http://www.fordparts.com/Commerce/Catal ... ang#Search

Mustang 2015
Manuaali
Engine 2.3

Sieltä voi tsiikailla

Mega ohjaa konetta
Laajakaista
Koneen Orkkis pakosarja mahtuu ehkä vain taunus ym isot korit
Korvakkoiden teko WC palkkiin
Vaihdelaatikoksi oma valinta olisi tremec magnum tai nykyinen quife 5-speed t-9 RS kopalla
Tuoltahan kandee hommata samalla loota ja kytkinvermeet yms

Takuu kone tuolla köröttelee 200000 km kauppa ajoa ja naureskelee kaikenmaailman taunus virityksille. Vaikka hyviä ovatkin kun toimivat.

Kevyt kone tuo uusi 2.3


Alumiini cossy on hinnoiteltu suohon sillä rahalla saa varmaan täydellisen koneen latureineen hilppeineen. Tuskin heittää kovin kaukaa.

Ai niin paljonko pitää mustangia 2.3 virittää lisää että tehopainosuhde on sama kuin takaveto eskossa


Update

horsepowerkings.com/2016-ford-focus-rs-345-hp-2-3l-ecoboost-and-awd-w-torque-vectoring

Sama kone 2016 focus ST mustangeja 345 vakiona

Villi veikkaus et kansi virtaa paremmin
Race nokka

Ei huonoja muutoksia siirtää wanhaan eskoon tai jos lohko on sama niin koko mylly mut mustangin ö-pohja.

Update

Tänään varmistu että öljyruutat on männille mustang 2.3 lohkossa ja myös ST tietty

http://www.full-race.com/articles/Musta ... etrain.php
Viimeksi muokannut Fomococars, Ti Heinäkuu 21. 17:32:53 2015. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Re: Uusi alumiinilohkoinen 2,3 moottori ecoboost tilaukseen

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ma Heinäkuu 13. 14:48:20 2015

Mielenkiinnosta; mitä tuollainen moottori maksaa suunnilleen?

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Alumiinilohkoinen 2,3 Ecoboost Mustang / ST moottori

Viesti Kirjoittaja Fomococars » To Heinäkuu 30. 17:59:38 2015

Engine Short Block
2.3L 4V TIVCT DI TC Gas ; Gaskets And Additional Parts Must Be Purchased Separately, Includes Oil Pan
$1,558.99

Lähes ilmainen
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Alumiinilohkoinen 2,3 Ecoboost Mustang / ST moottori

Viesti Kirjoittaja MouTine » Pe Heinäkuu 31. 8:39:35 2015

Siis mitä? Veroineen rahteineen alle 3000€ kun se on kotona? Sehän ihan naurettava hinta mistä tahansa tämän päivän auton tehdasuudesta moottorista. Onkohan Fordilla varauduttu poikkeuksellisen hyvin etteä nämä downsizeing leikit ole kovin pitkäikäisiä. :green:

EDIT: Ai se olikin "short block". Eihän siinä ole silloin oikeen mitään kiinni. No sitte sanosin että se on aika normihinta.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

komA
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 1492
Liittynyt: La Syyskuu 12. 17:56:46 2009

Re: Alumiinilohkoinen 2,3 Ecoboost Mustang / ST moottori

Viesti Kirjoittaja komA » Pe Heinäkuu 31. 19:34:56 2015

MouTine kirjoitti:
EDIT: Ai se olikin "short block". Eihän siinä ole silloin oikeen mitään kiinni. No sitte sanosin että se on aika normihinta.
Toihan on vain lohkon hinta. Jostain kautta löysin 4000$ hinnan koko moottorille ilman apulaitteita. V8 moottori oli vain vähän kalliimpi :lol:
Jaguar S-Type R, 4.2l V8
Ford Ranger -07
Ford Sierra 4.6iS V8

Vastaa Viestiin