Honda agregaatti

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Honda agregaatti

Viesti Kirjoittaja rikke » Ke Syyskuu 14. 20:39:13 2011

Ei ehkä ihan autoilua, mut onko kukaa perehtyny miten Honda agregaatin öljyvahti pelaa ja miten sen saa ohitettua. Kipinä hukassa ja hetken pelas ku lisäsin öljyä ylärajan yläpuolelle.

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Re: Honda agregaatti

Viesti Kirjoittaja wex4 » To Syyskuu 15. 18:32:58 2011

Jos Hondan V2, olen ohittellut ihan johdot pois ottamalla, tai sitten ne piti yhdistää :-)
Hyvä muisti, kuukaus sitten tein viimeks tommoisen.
kyseisessä koneesta on hyvä säätää venat säännöllisesti, saattaa heittää venalautasen sivuun.
Uuusi anturi ei maksannut hirveesti, jos V2. Sama moottori on britget braksoni, husse/kawasaki.
Järjen loppuessa, periaatteet alkaa ja periaatteen vuoksi...

rikke
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004

Re: Honda agregaatti

Viesti Kirjoittaja rikke » To Syyskuu 15. 21:38:06 2011

Taas toimii. Öljyvahti toimii näköjään sammuttimen rinnalla, eli saa pois toiminnasta johon irrottamalla. Niinku yllä mainittiin.
Mutta vika ei ollukkaa siinä. Ainut asia minkä tänää tein toisin ku aiemmin, mittasin tulpanjoholta antaako puola minkäänlaista jännitettä kun vemputin eestaas kampuralta vauhtipyörän magneetin ollessa puolan kohalla. Ja yhtäkkiä alko antamaa kipunaa.
Eli puola täyty jollaintapaa "aktivoida" pitkän seisokin jälkee.
Nyt toimii, mut ei tietenkää sillon toiminu ku olisin sitä oikeesti tarvinu. Ihme laite.

Vastaa Viestiin