Kallista ,mut elämä on. Vai omin käsin onneen.

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Kallista ,mut elämä on. Vai omin käsin onneen.

Viesti Kirjoittaja KtK » Pe Toukokuu 14. 1:05:59 2010

Kyselin muijan autoon 2006 suzuki swiftiin massauksen hintaa ja oli aika sualasen kuulosta. Norkku massaus 590€ ja longlife (kotelot 2-kertaa) 710€ ja aika pieni auto kyseessä. Yks työkaveri kysyi jonkun volvon ,about 850farkun kokosen hintaa ja oli yli 900 eskoo.
Tuntuu hinnat kovilta vai oleks mää palkkakuopassa. Kävi jo mielessä ruveta itte ruiskiin.Cossun oon aika pitkälle itte putsannut ja massannu ,ei se miltään ihmeen vaikeelta tuntunu ,harja kyl tuntu hiuksissa ku repi saamaristi ja käret oli paikotellen mustana 2-viikkoo.
Olis kiva tietää noi viralliset koriin porattavat paikat ,niin vois ton itsekkin tehdä tosiaan ja aika hyvän tilin varmaan sais. Ei toi esim., tectylin kotelonsuoja/massa ole kauheen pahan hintasta. Jos on kompura saatavilla ja väsää jonkun pitemmän pillin helmoihin ,ymm.

Mites muualla on hintatasot ,onko noi edellämainitut about norkkuja. Turussa oli tota luokkaa ja aika kartellihinnat tuntuu olevan.

Samassa paikassa massautin vuonna 2006 ton mun mondeon ja hinta oli 500€ ,vitutti vaan kun ne massas koko pakoputkenkin aika lailla. Kauhee käry vieläkin ,kun tarpeeks putket lämpee.

Jape105
Viestit: 1542
Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
Viesti:

Re: Kallista ,mut elämä on. Vai omin käsin onneen.

Viesti Kirjoittaja Jape105 » La Toukokuu 15. 10:46:19 2010

KtK kirjoitti:Kyselin muijan autoon 2006 suzuki swiftiin massauksen hintaa ja oli aika sualasen kuulosta. Norkku massaus 590€ ja longlife (kotelot 2-kertaa) 710€ ja aika pieni auto kyseessä. Yks työkaveri kysyi jonkun volvon ,about 850farkun kokosen hintaa ja oli yli 900 eskoo.
Tuntuu hinnat kovilta vai oleks mää palkkakuopassa. Kävi jo mielessä ruveta itte ruiskiin.Cossun oon aika pitkälle itte putsannut ja massannu ,ei se miltään ihmeen vaikeelta tuntunu ,harja kyl tuntu hiuksissa ku repi saamaristi ja käret oli paikotellen mustana 2-viikkoo.
Olis kiva tietää noi viralliset koriin porattavat paikat ,niin vois ton itsekkin tehdä tosiaan ja aika hyvän tilin varmaan sais. Ei toi esim., tectylin kotelonsuoja/massa ole kauheen pahan hintasta. Jos on kompura saatavilla ja väsää jonkun pitemmän pillin helmoihin ,ymm.

Mites muualla on hintatasot ,onko noi edellämainitut about norkkuja. Turussa oli tota luokkaa ja aika kartellihinnat tuntuu olevan.

Samassa paikassa massautin vuonna 2006 ton mun mondeon ja hinta oli 500€ ,vitutti vaan kun ne massas koko pakoputkenkin aika lailla. Kauhee käry vieläkin ,kun tarpeeks putket lämpee.
On se aika sualasen kuulosta, hinnat on kovat kun miettii miten ne tehään. Joskus kun teki noita suojauksia kun oli suojauksen tehny ajo auton ulos ja mietti että tuosta asiakas nyt maksaa 600-700€ minkä tein n.5tuntiin. Ruiski itte. Hyvä hengityssuojain ettei tule mitään keuhkovaurioita ja maalarin haalarit ylle missä on huppu. Alustan huolellinen pesu jollain liuotinpesulla missä olis Ph. arvo Yli 10. Nykypäivänä ei enää porailla autoon reikiä sinkittyjen korien/kolariturvallisuuden takia, ne reikien porailut jäi 80-90-luvulle.
Niitä ruiskusettejä saa ihan muutamalla kympillä hyviä, käytönjälkeen HUOLELLINEN pesu liuottimella että toimii myös jatkossakin.
Hintatasot on noi edellämainitut, ja niistä pakoputkien/webastojen/käsijarruvaijerien massauksista kannattaa aina valittaa.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95

Vastaa Viestiin