Siipi on vaan kokenu suuren yleisön silmissä pienen inflaation kun liikenteessä kulkee seassa kaikenmaailman siipirakennelmia millä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu. Sanoo sitte perään että näki tälläsen just siellä ja siellä (mielessä ajattelet että 99 varmaan et nähny mut et sano mitään). Nämä ajatukset ajalta jolloin aitoja oli suomessa luokkaa 10kpl joista osa pukeilla. Nykyään näitä näkyy enemmän kun on tuotu.Timo kirjoitti:jos siipi-cossuja olis valmistettu 10000kpl ja ne pärräis kaikki suomen teillä ympäri vuoden ja sedan cossuja 20kpl ja ne olis harrastajien tallissa, veikkaan että roolit vaihtuis.. harvinaisuus tekee nätiks suuren yleisön silmissä. ei silti, siipicosa on todella hieno radi... eiku auto.
gallup: kumpi cossu sierran keula mielyttää enemmän,mk1 mk2?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei paljon yli kymmentä löydy vieläkään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
SHR: ollaan samaa(kinSHR kirjoitti:Siipi on vaan kokenu suuren yleisön silmissä pienen inflaation kun liikenteessä kulkee seassa kaikenmaailman siipirakennelmia millä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu. Sanoo sitte perään että näki tälläsen just siellä ja siellä (mielessä ajattelet että 99 varmaan et nähny mut et sano mitään). Nämä ajatukset ajalta jolloin aitoja oli suomessa luokkaa 10kpl joista osa pukeilla. Nykyään näitä näkyy enemmän kun on tuotu.Timo kirjoitti:jos siipi-cossuja olis valmistettu 10000kpl ja ne pärräis kaikki suomen teillä ympäri vuoden ja sedan cossuja 20kpl ja ne olis harrastajien tallissa, veikkaan että roolit vaihtuis.. harvinaisuus tekee nätiks suuren yleisön silmissä. ei silti, siipicosa on todella hieno radi... eiku auto.

Ja Timppa on vaan kateellinen ja harmistunut kun ei aikoinaan ottanut aihioksi sporttimallia. Sedanista kun ei vaan saa urheiluautoa, ei millään

Murskavoitto vanhuksille, ja nyt äänestettiin vasta vain pelkästä keulasta...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
Poikkean valtavirrasta. 4wd mk2 ehdottomasti jos ajatellaan pelkkää keulaa. mk1 cossun keula sopii vain siihen itseensä, ei mihinkään muuhun.
Farkku, sedan tai esim. P100 siivenkeulalla saa meikäläisen voimaan pahoin.
Farkku, sedan tai esim. P100 siivenkeulalla saa meikäläisen voimaan pahoin.
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
No kuraahan ne on molemmat, mutta mkII:sta saa paremman näköisen pienellä viilauksella.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 2093
- Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
- Paikkakunta: varsinainen-suomi
Siipikin on jossain mielessä ruma keulastaan, mutta kuitenkin hyvin hyökkäävä, brutaali ja mehekäs.
sedanin keula on kuin miespuolinen ja tyttömäinen balettitanssija.
sedanin keula on kuin miespuolinen ja tyttömäinen balettitanssija.
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
höpönpöppöö, piilovoima kunniaan, ei oo pakko olla hyvännäköinen jos on vahva (pätee ainakin voimannostaja-naisiin..)jjs kirjoitti: SHR: ollaan samaa(kin) mieltä!
Ja Timppa on vaan kateellinen ja harmistunut kun ei aikoinaan ottanut aihioksi sporttimallia. Sedanista kun ei vaan saa urheiluautoa, ei millään
Murskavoitto vanhuksille, ja nyt äänestettiin vasta vain pelkästä keulasta...

sedan ei tartte lintulautaa kun sillä ajetaan eikä säilytetä tallissa pulujen ruokkima alustana, puluille on omat alustat!


Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 8544
- Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
- Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola
Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaaSHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.

-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: La Marraskuu 10. 23:41:05 2007
-
- Viestit: 1938
- Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
- Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
- Viesti:
-
- Viestit: 4022
- Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004
Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.MustaRiesa kirjoitti:Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaaSHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.Ford is God kirjoitti:Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.MustaRiesa kirjoitti:Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaaSHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Voisimpa äänestykseenkin kommentoida, vastasin mk2, mutta totuus on että molemmat on aika kruppasia.
RS500 puskuri on hieno mutta mk2 puskuri RS500 tms. lisähelmalla on myös hieno...

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kyllä se pitäisi aikapaljon tuottaa downforcea jo esim. maantie nopeudessa verrattuna jos ei olisi siipeä ollenkaan.tumppe kirjoitti:Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.Ford is God kirjoitti:Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.MustaRiesa kirjoitti: Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaa
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Voisimpa äänestykseenkin kommentoida, vastasin mk2, mutta totuus on että molemmat on aika kruppasia.
RS500 puskuri on hieno mutta mk2 puskuri RS500 tms. lisähelmalla on myös hieno...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Tästähän oli joskus aika vääntö... Miten mahtoi loppua, muistasin että jjs:llä oli jotain faktaa asiasta. Itse henk.koht en usko, että se olis vaan koristeeksi aikanaan laitettu. Olikos siinä joku juju, että eniten olis ollu downforcea, jos siiven takareuna olis tullut vielä taaemmas, mutta siinä tuli joku pituusjuttu, joku FIAn sääntö vastaan?tumppe kirjoitti:Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Pedal tu tö metal!
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Muistan myös että oli juttua joskus en vaan löytänyt sitä tähän hätään mistään.Ville K kirjoitti:Tästähän oli joskus aika vääntö... Miten mahtoi loppua, muistasin että jjs:llä oli jotain faktaa asiasta. Itse henk.koht en usko, että se olis vaan koristeeksi aikanaan laitettu. Olikos siinä joku juju, että eniten olis ollu downforcea, jos siiven takareuna olis tullut vielä taaemmas, mutta siinä tuli joku pituusjuttu, joku FIAn sääntö vastaan?tumppe kirjoitti:Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4022
- Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
...Deja Vu...
Siipicossu:
meni näin; FIAn säännöt (ryhmät A ja N) kielsivät spoilerin yltämisen alkuperäisten korilinjojen ulkopuolelle katsottuna ylhäältä(kin) päin. Vaihtoehtoina oli lisätä negatiivista nostetta nostamalla siiven takareunaa suoraan ylöspäin (ns. Gurney -lippa; Dan Gurney) 30mm, haittana ilmanvastuksen lisääntyminen, tai pidentää takapuskuria (vrt Focus WRC -05 USA -mallin pohjalle) johon ford ei nuukuuksissaan ryhtynyt.
VilleK:
vääntöä oli joo
Uudesta saakka (22v nyt) noita malleja seuranneena en ole nähnyt yhtään väitettä missään moottori- tai moottoriurheilujulkaisussa ettei toimisi edes tyydyttävästi, päin vastoin itseasiassa, joten ei liene rohkeaa olettaa sen toimivan ok. Tai ainakin täällä etelässä se toimii. Liekö eroa maan vetovoimassa alueittain kuten työkaverini vaimo aikoinaan ehdotti ke20 noppacorollan äkillisestä kiihtyvyydestä riemastuneena. Suuttui kun epäilin.
RS Cossun siipitarina, en epäile vaan tiedän:
Ford Colognen tuulitunnelissa alkaen 07/84 kehitetty SVEn Gordon Proutn, Rob Mansfieldin ja kilpainssien kanssa, neg. nostetta 164 Newtonia / 200km/h vs. iS siipi nostetta 513 Newtonia / 200km/h. Ero siis 677 Newtonia iS -tyyppiin, ja poisti vaarallisen perän kevenemisilmiön ilman isoa ilmanvastusta; Cd 0,345.
Spoilerista oli 92 eri versiota lähtötilanteessa.
Aika paljon vaivaa lintulaudan kehittelyyn, vai mitä?
Viissatkun siivestä todetaan yksiselitteisesti sen lisänneen neg.nostetta 220lb (n. 100kg)
Tietolähteenä mm. Jeremy Walton / RS, the Faster Fords.
Oikeasti, voisko tämä olla nyt näin? Please...
Siipicossu:
meni näin; FIAn säännöt (ryhmät A ja N) kielsivät spoilerin yltämisen alkuperäisten korilinjojen ulkopuolelle katsottuna ylhäältä(kin) päin. Vaihtoehtoina oli lisätä negatiivista nostetta nostamalla siiven takareunaa suoraan ylöspäin (ns. Gurney -lippa; Dan Gurney) 30mm, haittana ilmanvastuksen lisääntyminen, tai pidentää takapuskuria (vrt Focus WRC -05 USA -mallin pohjalle) johon ford ei nuukuuksissaan ryhtynyt.
VilleK:
vääntöä oli joo

Uudesta saakka (22v nyt) noita malleja seuranneena en ole nähnyt yhtään väitettä missään moottori- tai moottoriurheilujulkaisussa ettei toimisi edes tyydyttävästi, päin vastoin itseasiassa, joten ei liene rohkeaa olettaa sen toimivan ok. Tai ainakin täällä etelässä se toimii. Liekö eroa maan vetovoimassa alueittain kuten työkaverini vaimo aikoinaan ehdotti ke20 noppacorollan äkillisestä kiihtyvyydestä riemastuneena. Suuttui kun epäilin.
RS Cossun siipitarina, en epäile vaan tiedän:
Ford Colognen tuulitunnelissa alkaen 07/84 kehitetty SVEn Gordon Proutn, Rob Mansfieldin ja kilpainssien kanssa, neg. nostetta 164 Newtonia / 200km/h vs. iS siipi nostetta 513 Newtonia / 200km/h. Ero siis 677 Newtonia iS -tyyppiin, ja poisti vaarallisen perän kevenemisilmiön ilman isoa ilmanvastusta; Cd 0,345.
Spoilerista oli 92 eri versiota lähtötilanteessa.
Aika paljon vaivaa lintulaudan kehittelyyn, vai mitä?
Viissatkun siivestä todetaan yksiselitteisesti sen lisänneen neg.nostetta 220lb (n. 100kg)
Tietolähteenä mm. Jeremy Walton / RS, the Faster Fords.
Oikeasti, voisko tämä olla nyt näin? Please...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 1328
- Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
- Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla
MK2:sia omistaneena , ääni menee kumminkin MK1:kköselle koska on ollut ns.pienen pojan unelma, sellainen vielä joskus..........
ja on se jotenkin "villimmän näköinen"
ja on se jotenkin "villimmän näköinen"
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
Jarkkoma@jippii.fi
Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05
Forditon....
-
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
Sedan sedan ja sedan.
Oli se haikea tunne kun viimeisimmän sedanini myin ja uutta omistajaa opastin kotimatkalle ja taustapeilistä katselin kun se on niin pirun nätti..siis tuo sedan cossu..varsinkin kun ei ole oma
..jälleennäkemisen toivossa
Oli se haikea tunne kun viimeisimmän sedanini myin ja uutta omistajaa opastin kotimatkalle ja taustapeilistä katselin kun se on niin pirun nätti..siis tuo sedan cossu..varsinkin kun ei ole oma

..jälleennäkemisen toivossa

"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
BMW E60 535 d M-sport
-
- CRSC jäsen 2017
- Viestit: 1263
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 10:55:12 2002
- Paikkakunta: Kuusankoski
MK1 korinen siipicossu. Onhan se harvinaisempi kuin MK2 korinen, mikä on enemmän perhe auton näköinen
Taitaa noita siipicossuja olla jo 30-50 kpl suomessa.
Kolme vuotta sitten tuli tullin sivuilta selailtua autovero päätöksiä ja silloin laskeskelin että siipiä oli verotettu n. 20 kpl tullissa.
Nyttemmin en ole tullin sivuja/autoverotus tietoja pahemmin seurannut, kun oma siipi tuli hankittua
Taitaa noita siipicossuja olla jo 30-50 kpl suomessa.
Kolme vuotta sitten tuli tullin sivuilta selailtua autovero päätöksiä ja silloin laskeskelin että siipiä oli verotettu n. 20 kpl tullissa.
Nyttemmin en ole tullin sivuja/autoverotus tietoja pahemmin seurannut, kun oma siipi tuli hankittua
Jäsen #203
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14
-
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
jaahans...otappa simmut..ja katso niitä uudemman kerran..Edi kirjoitti:Siipi! taxikeula näyttää samalta ku jossai kaasari 1.6 ohc:ssä
aivan ku väittäis esim.vanhakoppasta 3000 Omegaa ja tavallista Omegaa samannäkösiksi....nojoo vähä kaukaa haettua,mut pointin ymmärsitte..
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
BMW E60 535 d M-sport