Nyt muuten vaikuttais siltä, että saatan joutua syömään sanani Nokialaisista. Nimittäin uusin kosketukseni nykyaikaan eli ne viime talven huiput R2:t vaikuttais ottaneen melko tasan vuoden kypsässä iässä itseensä rungon osalta. Ainakaan en muita syitä äkkiseltään keksi tärinöille jotka alkaa ratissa kutittavana väristyksenä noin 60 km/h vauhdissa ja voimistuu kunnolla rattiin tuntuvaksi jyrinäksi noin 80 km/h nopeudessa. Sellasta, mihin ei tasapainotus auttanut vaikka joutui jonkin verran aikaisempaa enempi painoja laittamaan ja mikä oli minimipaineilla (2,2 bar) hieman isompi tärinä kuin maksimipaineilla (3,0 bar) kokeillessa. Pitänee käyttää vielä kerran tarkistettavana ja jos vaikka ottais ihan vanteilta ja tarkistas sisäpuolelta. Mutta ainakaan viimeks ei havaittu mitään muuta kuin tarvetta lisätä vähän aikaisempaa enempi painoja. Aikasemmat autot kai olleet niin tehottomia etten ole onnistunut rikkomaan renkaiden rakenteita...
Muokkaus seuraavana päivänä: kuulemma toinen takavannekin ottanu vähän itseensä, voi siis johtua siitäkin. Saas nähä mikä auttaa.