Tekniikkakysymys, ihan väärällä osastolla
Muistaakseni tulee laturilta startille johdon pätkä ja sitten virran kulku jatkuu startin johtoa pitkin akulle. Startin perseessä todennäköisesti johdot löysällä. Mutteri saattaa olla kireällä, mutta johto on silti usein möhöttynyt piloille siitä liittimen kohdalta. Vika voi myös olla sulakerasiassa (autossa sisällä ta konehuoneessa siinä akun päällä) tai virtalukon pohjassa tai oikeastaan ihan missä tahansa. Joka tapauksessa laturin valon "kiiluminen" _yleensä_ kielii siitä, että laturi on joko rikki, tai laturilla on suurempi jännite mitä muualla autossa, joten laturi syöttää osan virrasta laturin valon kautta.
Jos valo palaa vaikka auto on sammuksissa ja virrat pois päältä, niin melkein lähtisin ratkomaan kokeilemalla uutta sulaketaulua (kuskin jalkatilan yläpuolella).
Enempää ei tule juuri nyt mieleen. Jatkossa nää asiat pitäs käsitellä tuolla
tekniikkapuolella, kun se on vähän niinkun sovittu juttu...