Lisää infoa -> http://www.radalle.com/tapahtumat/
Valvoja: CRSC Hallitus
Niinpäs onkin, Mustariesa on pari kuukautta myöhemmin menossa...MikkoT kirjoitti:Ensinnäkin noi otsikon päivämäärät ovat "hieman" väärin, koska tapahtuma on nyt tulevana viikonloppuna.
Itse olisin myös ollut ehkä tonne menossa, mutta kaverin naimakaupat ajaa tälle kertaa edelle
Hyvin näytti nukuttavan, onneks kukaan ei tullu kännipäissään herättämään pikkutunneilla...MustaRiesa kirjoitti:Joo laittelen kuvia kuhan kerkiänVoicecoil, matsu ja ford86 ainaki oli paikalla, tikkurinki Sierran bongasin radalla. Oli kyllä ihan kiva reissu, väsyttää vaan mutta kyllä tais Sierran takakontti voittaa M5:sen esinahkapenkit
![]()
Minun. 2,9 4x4, täysin vakio (no on siinä uretaanipuslat..), oli kaarreominaisuudet kohdallaan...tikkuri kirjoitti:siis kenenkä se farkku sierra oli?kahtelinkin että harvinaisen hiljainen viritelmä lipui radalla..
matsu kirjoitti:Minun. 2,9 4x4, täysin vakio (no on siinä uretaanipuslat..), oli kaarreominaisuudet kohdallaan...tikkuri kirjoitti:siis kenenkä se farkku sierra oli?kahtelinkin että harvinaisen hiljainen viritelmä lipui radalla..
Juttelin jollain aikaa Harlinin kanssa taunuksen kulmilla ja kattelin että kylläpä on joku jo hyvissä ajoin väsähtänyt kun on sammunut taunukseen jo aamupäivästä!
joo eipä iinä paljoa ole katselemista kun kaasariviritteisillä ajellaan ohi ihan vittuillessaan..tanan tikkuri..mut voithan sinä sen laittaa vaikka mulle s-postiin jos viitsit. eipä siinä ole paljoa selittelemistä/katsomista,ei vaan toimi niin ei.. petri_koistinen@hotmail.comMustaRiesa kirjoitti:Kenes se sedani cossu sitte oli? Sunnuntaina ainaki joku naisepuoleinen sen ajeli pois sieltäainiin mullon Voicecoilin varttiveto videolla jos kiinnostaa omistajaa? kuvalaatu vois olla parempi mutta kyllä siitä auton erottaa
Ai niin tuo, en muistanutkaan ja parempi ois ollukki, perhanan hattuhyllysyndrooma!MustaRiesa kirjoitti:Joo onneks eihitto nyt en ottanu sulle sitä kuvaa neitseellisestä hattuhyllystä
pakoputki viritteinen kaasari taunushan se onvoicecoil kirjoitti:joo eipä iinä paljoa ole katselemista kun kaasariviritteisillä ajellaan ohi ihan vittuillessaan..tanan tikkuri..mut voithan sinä sen laittaa vaikka mulle s-postiin jos viitsit. eipä siinä ole paljoa selittelemistä/katsomista,ei vaan toimi niin ei.. petri_koistinen@hotmail.comMustaRiesa kirjoitti:Kenes se sedani cossu sitte oli? Sunnuntaina ainaki joku naisepuoleinen sen ajeli pois sieltäainiin mullon Voicecoilin varttiveto videolla jos kiinnostaa omistajaa? kuvalaatu vois olla parempi mutta kyllä siitä auton erottaa