Fordin alujen muttereita
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Fordin alujen muttereita
Kävin tänään Riihikallion autossa Tuusulassa ja myynnissä näkyi olevan ämpärillinen Fordin aluvanteiden muttereita joissa on se liikkuva kartio-osa. Hinta oli 2euroa kpl ja alkuperäinen hintahan 9.90 euroa kpl. Että sieltä löytyy jos on tarvis.
-
Re: Fordin alujen muttereita
Ei joku haluais hoitaa mulle postin kautta tommoisia muttereita, on tuusula vähän kaukana lähtä asiakseen hakemaan..? Pienen vaivanpalkan toki maksan. Näitä tarttee näköjään jatkuvasti ja tohon hintaan ei kyllä mistään saa!
-
- Viesti:
taita olla noi 2€:n mutterit niitä avopäisiä=semmosiin vanteisiin missä mutterit jäävät piiloon keskilätkän alle?
-
matsu kirjoitti:Ei joku haluais hoitaa mulle postin kautta tommoisia muttereita, on tuusula vähän kaukana lähtä asiakseen hakemaan..? Pienen vaivanpalkan toki maksan. Näitä tarttee näköjään jatkuvasti ja tohon hintaan ei kyllä mistään saa!
Soita sinne 09-2753678 Pyydä varaosiin ja Mannoselle. Eiköhän postitus onnistu sieltäkin. Mannonen antaa klubilaisille muistakin kamoista alennusta ja hoitaa asiat hienosti.
Mutterit on umpipäisiä, kiiltävä umpinainen pää. Ovat jäänet yli kun asiakkaat ovat halunneet uusiin autoihin tuninkivanteita.
-
Voishan tuonne pirauttaa, kiitos!Ari kirjoitti:matsu kirjoitti:Ei joku haluais hoitaa mulle postin kautta tommoisia muttereita, on tuusula vähän kaukana lähtä asiakseen hakemaan..? Pienen vaivanpalkan toki maksan. Näitä tarttee näköjään jatkuvasti ja tohon hintaan ei kyllä mistään saa!
Soita sinne 09-2753678 Pyydä varaosiin ja Mannoselle. Eiköhän postitus onnistu sieltäkin. Mannonen antaa klubilaisille muistakin kamoista alennusta ja hoitaa asiat hienosti.
Mutterit on umpipäisiä, kiiltävä umpinainen pää. Ovat jäänet yli kun asiakkaat ovat halunneet uusiin autoihin tuninkivanteita.