gallup: kumpi cossu sierran keula mielyttää enemmän,mk1 mk2?

Keskustelua autoilusta ja kaikesta Fordeihin liittyvästä.

Valvoja: CRSC Hallitus

mk1 vai mk2 cossukeula

Äänestys päättyi Pe Joulukuu 28. 19:13:12 2007

mk1 siipi
111
73%
mk2 sedan
41
27%
 
Ääniä yhteensä: 152

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Pe Joulukuu 28. 13:42:25 2007

Timo kirjoitti:jos siipi-cossuja olis valmistettu 10000kpl ja ne pärräis kaikki suomen teillä ympäri vuoden ja sedan cossuja 20kpl ja ne olis harrastajien tallissa, veikkaan että roolit vaihtuis.. harvinaisuus tekee nätiks suuren yleisön silmissä. ei silti, siipicosa on todella hieno radi... eiku auto.
Siipi on vaan kokenu suuren yleisön silmissä pienen inflaation kun liikenteessä kulkee seassa kaikenmaailman siipirakennelmia millä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu. Sanoo sitte perään että näki tälläsen just siellä ja siellä (mielessä ajattelet että 99 varmaan et nähny mut et sano mitään). Nämä ajatukset ajalta jolloin aitoja oli suomessa luokkaa 10kpl joista osa pukeilla. Nykyään näitä näkyy enemmän kun on tuotu.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Joulukuu 28. 14:51:15 2007

Ei paljon yli kymmentä löydy vieläkään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

sesse
Viestit: 848
Liittynyt: To Kesäkuu 9. 23:56:43 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja sesse » La Joulukuu 29. 0:04:52 2007

Siipi ehtottomasti 8)
Semmonen juuri edellämainittu lookkeri joskus pihassa ollut 8) :roll:

Kaizu_k
Viestit: 165
Liittynyt: Pe Marraskuu 25. 17:56:16 2005
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Kaizu_k » La Joulukuu 29. 1:01:47 2007

mk1 on vain pirun hieno.
vaik mk2 keulas ei oo valittamist.
#1557
EX Sierra xr4x4 2,8l V6 -86
EX Sierra RS Cosworth 4x4 -90
EX Sierra Cosworth 4x4 -90
Sierra Cosworth 2wd -88

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » La Joulukuu 29. 1:09:17 2007

SHR kirjoitti:
Timo kirjoitti:jos siipi-cossuja olis valmistettu 10000kpl ja ne pärräis kaikki suomen teillä ympäri vuoden ja sedan cossuja 20kpl ja ne olis harrastajien tallissa, veikkaan että roolit vaihtuis.. harvinaisuus tekee nätiks suuren yleisön silmissä. ei silti, siipicosa on todella hieno radi... eiku auto.
Siipi on vaan kokenu suuren yleisön silmissä pienen inflaation kun liikenteessä kulkee seassa kaikenmaailman siipirakennelmia millä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu. Sanoo sitte perään että näki tälläsen just siellä ja siellä (mielessä ajattelet että 99 varmaan et nähny mut et sano mitään). Nämä ajatukset ajalta jolloin aitoja oli suomessa luokkaa 10kpl joista osa pukeilla. Nykyään näitä näkyy enemmän kun on tuotu.
SHR: ollaan samaa(kin :wink: ) mieltä!
Ja Timppa on vaan kateellinen ja harmistunut kun ei aikoinaan ottanut aihioksi sporttimallia. Sedanista kun ei vaan saa urheiluautoa, ei millään :lol:
Murskavoitto vanhuksille, ja nyt äänestettiin vasta vain pelkästä keulasta...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » La Joulukuu 29. 1:53:35 2007

Poikkean valtavirrasta. 4wd mk2 ehdottomasti jos ajatellaan pelkkää keulaa. mk1 cossun keula sopii vain siihen itseensä, ei mihinkään muuhun.
Farkku, sedan tai esim. P100 siivenkeulalla saa meikäläisen voimaan pahoin.
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

sierra4x4tbo
Viestit: 5172
Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sierra4x4tbo » La Joulukuu 29. 3:21:37 2007

No kuraahan ne on molemmat, mutta mkII:sta saa paremman näköisen pienellä viilauksella.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 8)

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Hoovee
Viestit: 2093
Liittynyt: Ke Syyskuu 4. 1:27:38 2002
Paikkakunta: varsinainen-suomi

Viesti Kirjoittaja Hoovee » La Joulukuu 29. 4:18:04 2007

Siipikin on jossain mielessä ruma keulastaan, mutta kuitenkin hyvin hyökkäävä, brutaali ja mehekäs.

sedanin keula on kuin miespuolinen ja tyttömäinen balettitanssija.
Escucha el Oi!
Dodge "Pig Destroyer Ram" Cummins 4x4 -95
Plymouth "Perhe Porkkana" Satellite Custom -73
Ford Fiesta ST150 "St.Veijo"-05(eukon kanssa yhteinen)

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Viesti Kirjoittaja Timo » La Joulukuu 29. 8:22:23 2007

jjs kirjoitti: SHR: ollaan samaa(kin :wink: ) mieltä!
Ja Timppa on vaan kateellinen ja harmistunut kun ei aikoinaan ottanut aihioksi sporttimallia. Sedanista kun ei vaan saa urheiluautoa, ei millään :lol:
Murskavoitto vanhuksille, ja nyt äänestettiin vasta vain pelkästä keulasta...
höpönpöppöö, piilovoima kunniaan, ei oo pakko olla hyvännäköinen jos on vahva (pätee ainakin voimannostaja-naisiin..) :lol:

sedan ei tartte lintulautaa kun sillä ajetaan eikä säilytetä tallissa pulujen ruokkima alustana, puluille on omat alustat! :lol: hups, missäs se oma auto onkaan, puhuinkohan ohi suuni... :roll:
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

MustaRiesa
Viestit: 8544
Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola

Viesti Kirjoittaja MustaRiesa » La Joulukuu 29. 13:23:51 2007

SHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.
Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaa :roll:
-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061

cossuvortti
Viestit: 58
Liittynyt: La Marraskuu 10. 23:41:05 2007

Viesti Kirjoittaja cossuvortti » Ma Joulukuu 31. 19:56:00 2007

mk 1 .. vaikka kakkosen omistanki mutta ehkä sit se ykköne ku saan lottovoiton

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ma Joulukuu 31. 20:06:41 2007

Heh, kun jääräpää oon, niin miksei siipi, mut mk2 keulalla?
Ei oo paharasti tehä? :shock:

Joo ot:ksi meni mut niin menee moni muukin.... :lol:
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Ford is God
Viestit: 4022
Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004

Viesti Kirjoittaja Ford is God » Ti Tammikuu 1. 13:43:41 2008

MustaRiesa kirjoitti:
SHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.
Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaa :roll:
Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ke Tammikuu 2. 19:34:41 2008

Ford is God kirjoitti:
MustaRiesa kirjoitti:
SHR kirjoitti:Kun ajat aidolla autolla saattaa joku jos ei ihan harrastaja kysyä että mikä toi korisarja on?? selitä siinä sitten että ihan on uutena tehtaalla laitettu.
Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaa :roll:
Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.
Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...

Voisimpa äänestykseenkin kommentoida, vastasin mk2, mutta totuus on että molemmat on aika kruppasia.
RS500 puskuri on hieno mutta mk2 puskuri RS500 tms. lisähelmalla on myös hieno... :roll:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Tammikuu 2. 19:50:17 2008

tumppe kirjoitti:
Ford is God kirjoitti:
MustaRiesa kirjoitti: Riittää ku on toi cossun isosiipi paikallaan ja joku joka vähemmän autolegendoista tietää niin sanoo jo että "ekana ota toi siipi helvettiin se on ihan vitun ruma" näin kävi kaverin kanssa ku ton ekkerin hankin. Selitä siinä sitte ton siiven tarkotus ja historia ja samalla että mitä sana "Lookkeri" tarkoittaa :roll:
Itellä on tommonen ns. "laimee luukkeri" ja meikäläinen on kerran ainakin suhteellisen samassa tilanteessa ollut. En kyllä edes vaivautunut selittään. Saakutan munakadetin tuunaajatkin on niitä "autoihinsa" laitellut ja nyt kaikki "asiantuntijat" luulee et se Cossusiipi on vaan joku amispoikien viritelmä millä ei mitään muuta kun ulkonäöllistä merkitystä.
Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...

Voisimpa äänestykseenkin kommentoida, vastasin mk2, mutta totuus on että molemmat on aika kruppasia.
RS500 puskuri on hieno mutta mk2 puskuri RS500 tms. lisähelmalla on myös hieno... :roll:
Kyllä se pitäisi aikapaljon tuottaa downforcea jo esim. maantie nopeudessa verrattuna jos ei olisi siipeä ollenkaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ke Tammikuu 2. 20:26:28 2008

tumppe kirjoitti:Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Tästähän oli joskus aika vääntö... Miten mahtoi loppua, muistasin että jjs:llä oli jotain faktaa asiasta. Itse henk.koht en usko, että se olis vaan koristeeksi aikanaan laitettu. Olikos siinä joku juju, että eniten olis ollu downforcea, jos siiven takareuna olis tullut vielä taaemmas, mutta siinä tuli joku pituusjuttu, joku FIAn sääntö vastaan?
Pedal tu tö metal!

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Tammikuu 2. 20:37:53 2008

Ville K kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Eihän siiven aidolla siivellä ookkaan mitään muuta virkaa, ku koristeena ja pulujen ruokkima alustana, vasta RS500 siivellä on hitusen jotain virkaa.
Niin ja tuo perus siiven siipi on monen pajan testaama ja faktaksi todettu että on täysin turha myös motari nopeuksissa, koska on liian mieto down force...
Tästähän oli joskus aika vääntö... Miten mahtoi loppua, muistasin että jjs:llä oli jotain faktaa asiasta. Itse henk.koht en usko, että se olis vaan koristeeksi aikanaan laitettu. Olikos siinä joku juju, että eniten olis ollu downforcea, jos siiven takareuna olis tullut vielä taaemmas, mutta siinä tuli joku pituusjuttu, joku FIAn sääntö vastaan?
Muistan myös että oli juttua joskus en vaan löytänyt sitä tähän hätään mistään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Ford is God
Viestit: 4022
Liittynyt: Pe Elokuu 6. 22:05:35 2004

Viesti Kirjoittaja Ford is God » Ke Tammikuu 2. 21:22:32 2008

Joo fakta on faktaa ja ihan omakohtanenkin kokemus sanoo että tuo siipi kyllä vakaa perän liikehdintää tuntuvasti, myös hieman pienemmissä vauhdeissa...

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Tammikuu 2. 23:07:13 2008

...Deja Vu...

Siipicossu:
meni näin; FIAn säännöt (ryhmät A ja N) kielsivät spoilerin yltämisen alkuperäisten korilinjojen ulkopuolelle katsottuna ylhäältä(kin) päin. Vaihtoehtoina oli lisätä negatiivista nostetta nostamalla siiven takareunaa suoraan ylöspäin (ns. Gurney -lippa; Dan Gurney) 30mm, haittana ilmanvastuksen lisääntyminen, tai pidentää takapuskuria (vrt Focus WRC -05 USA -mallin pohjalle) johon ford ei nuukuuksissaan ryhtynyt.

VilleK:
vääntöä oli joo :lol:
Uudesta saakka (22v nyt) noita malleja seuranneena en ole nähnyt yhtään väitettä missään moottori- tai moottoriurheilujulkaisussa ettei toimisi edes tyydyttävästi, päin vastoin itseasiassa, joten ei liene rohkeaa olettaa sen toimivan ok. Tai ainakin täällä etelässä se toimii. Liekö eroa maan vetovoimassa alueittain kuten työkaverini vaimo aikoinaan ehdotti ke20 noppacorollan äkillisestä kiihtyvyydestä riemastuneena. Suuttui kun epäilin.

RS Cossun siipitarina, en epäile vaan tiedän:
Ford Colognen tuulitunnelissa alkaen 07/84 kehitetty SVEn Gordon Proutn, Rob Mansfieldin ja kilpainssien kanssa, neg. nostetta 164 Newtonia / 200km/h vs. iS siipi nostetta 513 Newtonia / 200km/h. Ero siis 677 Newtonia iS -tyyppiin, ja poisti vaarallisen perän kevenemisilmiön ilman isoa ilmanvastusta; Cd 0,345.
Spoilerista oli 92 eri versiota lähtötilanteessa.

Aika paljon vaivaa lintulaudan kehittelyyn, vai mitä?

Viissatkun siivestä todetaan yksiselitteisesti sen lisänneen neg.nostetta 220lb (n. 100kg)

Tietolähteenä mm. Jeremy Walton / RS, the Faster Fords.

Oikeasti, voisko tämä olla nyt näin? Please...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

jarkkoma
Viestit: 1328
Liittynyt: Su Marraskuu 27. 23:04:53 2005
Paikkakunta: No täällä keskipohojamaalla

Viesti Kirjoittaja jarkkoma » Ke Tammikuu 2. 23:26:13 2008

MK2:sia omistaneena , ääni menee kumminkin MK1:kköselle koska on ollut ns.pienen pojan unelma, sellainen vielä joskus..........

ja on se jotenkin "villimmän näköinen"
Jäsen #1303
Jarkkoma@jippii.fi

Vw Kupla -74
Mb 200D -85 sisään ajettu 800tkm =)
Mersedes-Benz C250TDT Sport -97
Honda CBR Superblackbird 1100xx -05

Forditon....

jtk
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jtk » To Tammikuu 3. 8:47:20 2008

Sedan sedan ja sedan.
Oli se haikea tunne kun viimeisimmän sedanini myin ja uutta omistajaa opastin kotimatkalle ja taustapeilistä katselin kun se on niin pirun nätti..siis tuo sedan cossu..varsinkin kun ei ole oma :cry:

..jälleennäkemisen toivossa :cry:
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport

Lehto
CRSC jäsen 2017
Viestit: 1263
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 10:55:12 2002
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Lehto » To Tammikuu 3. 17:32:18 2008

MK1 korinen siipicossu. Onhan se harvinaisempi kuin MK2 korinen, mikä on enemmän perhe auton näköinen

Taitaa noita siipicossuja olla jo 30-50 kpl suomessa.

Kolme vuotta sitten tuli tullin sivuilta selailtua autovero päätöksiä ja silloin laskeskelin että siipiä oli verotettu n. 20 kpl tullissa.

Nyttemmin en ole tullin sivuja/autoverotus tietoja pahemmin seurannut, kun oma siipi tuli hankittua
Jäsen #203
Ford Sierra RS Cosworth -86
Ford Sierra 2.0 Laser -85 (museoajoneuvo)
Ford S-Max 1.6i EcoBoost Titanium Business -14

Edi
Viestit: 393
Liittynyt: Su Lokakuu 3. 15:56:25 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Edi » To Tammikuu 3. 21:01:51 2008

Siipi! taxikeula näyttää samalta ku jossai kaasari 1.6 ohc:ssä
cossu
bemu

jtk
Viestit: 1069
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jtk » Pe Tammikuu 4. 14:12:56 2008

Edi kirjoitti:Siipi! taxikeula näyttää samalta ku jossai kaasari 1.6 ohc:ssä
jaahans...otappa simmut..ja katso niitä uudemman kerran..

aivan ku väittäis esim.vanhakoppasta 3000 Omegaa ja tavallista Omegaa samannäkösiksi....nojoo vähä kaukaa haettua,mut pointin ymmärsitte..
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport

Edi
Viestit: 393
Liittynyt: Su Lokakuu 3. 15:56:25 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Edi » Pe Tammikuu 4. 18:22:17 2008

ei herneitä :lol:
niin no onhan siinä mk kakkosessa sumarit puskurissa mitä tavan karvalakkimallissa ei oo
mk1 on senkin takia hieno ku se ei muistuta minkään muun auton keulaa
cossu
bemu

Vastaa Viestiin